sobota, 2 listopada 2013

Kosmetyki Johnson's Baby dla najmłodszych za darmo

Kiedy byłam w ciąży z Niusią, znajoma wysłała mi zaproszenie do zamówienia darmowych próbek kosmetyków dla dziecka Johnson's Baby. Należało wypełnić krótką ankietę i w niedługim czasie oczekiwać listonosza. Otrzymałyśmy wtedy cztery próbki:  łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1, mleczko pielęgnujące, ochronny krem przeciw odparzeniom oraz krem intensywnie pielęgnujący

Niedawno dowiedziałam się, że ten producent ponownie przygotował porcję gratisów dla przyszłych i obecnych mam oraz ich maluszków, i oczywiście postanowiłam skorzystać z tej okazji.


Tym razem w przesyłce znalazły się dwie próbki: mleczko pielęgnujące oraz łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1. Na szczególną uwagę zasługuje moim zdaniem ten drugi kosmetyk. Polecam go z kilku powodów: po pierwsze jest naprawde bardzo łagodny, nie powoduje uczuleń, nie szczypie w oczy, po drugie nadaje się do mycia całego ciała oraz włosów- nie musimy więc kupować dodatkowo szamponu, po trzecie ma piękny, delikatny zapach i wreszcie po czwarte jest bardzo wydajny- standardowe opakowanie, przy codziennych kąpielach, wystarczyło mi na trzy miesiące. Co do drugiego produktu, który otrzymałam, czyli mleczka pielęgnującego, to akurat w naszym przypadku produkt ten się nie sprawdził, ale tylko dlatego, że osobiście nie preferuję kosmetyków o konsystencji mleczka. Użyłam go klika razy gdy Niusia była po kąpieli i szczerze mówiąc nie mam tutaj niczego do zarzucenia, poza konsystencją.

Jeśli również chcecie wypróbować te kosmetyki odsyłam na stronę producenta https://www.johnsonsbaby.com.pl/products,zamow.html -wystarczy wypełnić formularz. Dodam jeszcze, że w naszym przypadku czas oczekiwania na zamówione próbki wyniósł około 3 tygodni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz