poniedziałek, 4 listopada 2013

Warsztaty "Świadoma mama" - oczywiście bezpłatne

Chciałabym polecić i serdecznie zachęcić wszystkie mamy do wzięcia udziału w warsztatach "Świadoma mama", które odbywają się cyklicznie w różnych miastach Polski. Są to bezpłatne spotkania z udziałem ekspertów, na których poruszane są zagadnienia związane z ciążą, porodem oraz wychowywaniem dzieci. Udział w takich warsztatach to świetna okazja nie tylko do rozmowy z ekspertami i poszukiwania odpowiedzi na nurtujące nas pytania, zdobywania wiedzy ale także do spotkania z innymi mamami i wymiany doświadczeń. Dodatkowo organizatorzy starają się zawsze, dzięki współpracy ze sponsorami, zapewnić dla każdego rodzica biorącego udział w spotkaniu pełen pakiet upominków. Podczas warsztatów mają miejce także konkursy z nagrodami. Dla maluszków zawsze jest przygotowane miejsce do zabaw oraz przewijaki. Warto dodać, że w kampani "Świadoma mama" biorą udział również mamy znane nam dobrze z ekranu telewizora m.in. Monika Mrozowska, Katarzyna Bujakiewicz, Aleksandra Woźniak, Paulina Holtz, Jolanta Fraszyńska. 



Aktualny cykl spotkań pod hasłem "Mama zdrowa i aktywna" jeszcze trwa, a zapisać można się tutaj http://www.swiadomamama.pl/events. Sama brałam udział w spotkaniu z poprzedniego cyklu "Świadoma mama- intymnie" i jeśli tylko kampania ponownie zawita do mojego miasta z pewnością się zapiszę. Poprzednio oprócz wiedzy, miło spędzonego czasu i zawartych nowych znajomości, do domu przyniosłam pełne dwie siatki prezentów. A były to m.in.: 2 soczki i 4 słoiczki Gerber, probiotyk Lacibios Femina, rękawiczki niedrapki dla Niusi, kilka saszetek proszku do prania dla niemowląt, kilka a może nawet kilkanaście próbek kosmetyków dla mnie i dla małej, a dodatkowo w losowaniu nagród wygrałam zestaw kosmetyków OsmozaCare. Poza tym podczas warsztatów był obecny fotograf, który uwieczniał wspólnie spędzone chwile ale także robił indywidualne fotografie wszystkim chętnym uczestnikom. Tym sposobem mam profesjonalne zdjęcie z brzuszkiem na pamiątkę zupełnie za darmo. Nie sposób więc nie polecić. Kto może niech korzysta, naprawdę warto! 

1 komentarz:

  1. Byłam na tych warsztatach, naprawdę ekstra, że są takie rzeczy organizowane dla mam :D pozdrawiamy i zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń